TPPC Klausos techninės pagalbos priemonės

Visa informacija apie techninės pagalbos neįgaliesiems centras (toliau – TPNC) klausos techninės pagalbos priemones.

Dėl asmenų aprūpinimo klausos techninės pagalbos priemonėmis

 

(Atkreipkite dėmesį! Dėl pasikeitusių teisės aktų ar kitų sąlygų ši atmintinė gali būti atnaujinama. Naujausią informaciją visada galite rasti čia: Techninės pagalbos priemonių centro svetainėje.)

 

Aprūpinimo tvarka

  1. Asmuo perka klausos techninės pagalbos priemonę. (Svarbu! Jei kreipiasi pirmą kartą – priemonės įsigijimo dokumentas turi būti ne senesnis nei 6 mėnesiai iki prašymo pateikimo).

  2. Pateikia prašymą Techninės pagalbos priemonių centrui dėl kompensacijos gavimo.

  3. Techninės pagalbos priemonių centras išnagrinėja prašymą, priima sprendimą dėl kompensacijos mokėjimo ir išmoka kompensaciją.

  4. Dėl kitos kompensacijos skyrimo asmuo gali kreiptis tik pasibaigus techninės pagalbos priemonės naudojimo terminui.


Ką daryti, jei techninės pagalbos priemonė sugedo ar yra nebetinkama naudoti, o jos naudojimo laikas dar nepasibaigė?

I. Visos klausos techninės pagalbos priemonės, išskyrus vidinio ryšio (FM) sistemą ir garso rodytuvą (elektroninę auklę)

Asmuo gali reikiamą klausos techninės pagalbos priemonę pirkti anksčiau nei pasibaigė jos naudojimo terminas, tačiau prašymą dėl kompensacijos gavimo galės pateikti tik pasibaigus priemonės naudojimo terminui.

Pavyzdys:

  • Mobilus telefonas. Naudojimo terminas – 3 metai.

  • Asmuo gavo kompensaciją už telefoną 2022 m. kovo mėn.

  • Dėl naujos kompensacijos gavimo asmuo galės kreiptis tik 2025 m. kovo mėn.

  • 2024 m. kovo mėn. sugedo telefonas nepataisomai.

  • Asmuo 2024 m. balandžio mėn. perka naują telefoną ir juo naudojasi.

  • 2025 m. kovo mėn. asmuo pateikia prašymą dėl kompensacijos gavimo ir telefono įsigijimo dokumentus.

  • Techninės pagalbos priemonių centras išnagrinėja dokumentus, priima sprendimą dėl kompensacijos mokėjimo ir išmoka kompensaciją.

  • Dėl kitos kompensacijos žmogus galės kreiptis vėl po 3 metų (2028 m. kovo mėn.).


II. Vidinio ryšio (FM) sistema ir garso rodytuvas (elektroninė auklė)

Jei šios priemonės visiškai nusidėvėjo ir asmuo pateikia pripažinimo netinkamomis naudoti dokumentą ar jo kopiją (prekės defektų aktą, patvirtinantį, kad klausos techninės pagalbos priemonė nepataisoma), jis gali kreiptis dėl kompensacijos gavimo nepasibaigus naudojimo terminui.

Pavyzdys:

  • Vidinio ryšio (FM) sistema. Naudojimo terminas – 5 metai.

  • Asmuo gavo kompensaciją 2020 m. kovo mėn.

  • Dėl naujos kompensacijos asmuo galės kreiptis 2025 m. kovo mėn.

  • 2024 m. kovo mėn. vidinio ryšio (FM) sistema sugedo nepataisomai. (Iki priemonės naudojimo termino pabaigos liko mažiau nei metai.)

  • Asmuo pateikia Techninės pagalbos priemonių centrui sugedimo faktą patvirtinančius dokumentus.

  • Techninės pagalbos priemonių centras priima sprendimą, kad asmuo gali pirkti naują vidinio ryšio (FM) sistemą.

  • Asmuo perka vidinio ryšio (FM) sistemą ir pateikia prašymą bei priemonės įsigijimo dokumentus Techninės pagalbos priemonių centrui.

  • Techninės pagalbos priemonių centras išnagrinėja dokumentus, priima sprendimą dėl kompensacijos mokėjimo ir išmoka kompensaciją.

  • Naujas kompensacijos gavimo terminas skaičiuojamas nuo kompensacijos išmokėjimo.

 

Kur galima įsigyti klausos techninės pagalbos priemones?

Šias priemones galite įsigyti

1. Biomedikos centras:

2. Klausos technika UAB:

Žadintuvai su vibruojančia pagalvėle:

Vidinio ryšio (FM) sistema:

Durų skambučiai:

Garso rodytuvai:

Klausos stiprinimo įranga:

Laidiniai telefonai:

Belaidžiai telefonai:

 

(Atkreipkite dėmesį! Dėl pasikeitusių teisės aktų ar kitų sąlygų ši atmintinė gali būti atnaujinama. Naujausią informaciją visada galite rasti čia: Techninės pagalbos priemonių centro svetainėje.)

Kokia jūsų reakcija?

like
0
dislike
0
love
1
funny
0
angry
0
sad
0
wow
0