Donatos Vilkaitės karjera: nuo salės darbuotojos iki vyr. kasininkės

Vaizdo siužetas ir interviu su Donata Vilkaite apie jos darbo patirtį.

 

Donata Vilkaitė „Rimi“ tinklo parduotuvėje Klaipėdoje dirba daugiau nei dešimtmetį. Pradėjusi salės darbuotojos pozicijoje, jau antrą darbo dieną ji sulaukė pasiūlymo padirbėti kasoje: „Atsisakiau. Labai nenorėjau, nes bijojau, kad negalėsiu komunikuoti su pirkėjais, tačiau vadovė mane vis ragino pabandyti. Galiausiai sutikau.“ Ji buvo pirma kurčioji, Klaipėdos krašte pradėjusi dirbti kasininke.

Donata prisipažįsta, kad pirmos darbo dienos kasoje buvo sudėtingos, nes reikėjo palaikyti akių kontaktą su pirkėjais, o ji to padaryti niekaip nedrįso. „Mano darbo vieta buvo kasa ir žiūrėjau tik į ją, nekėliau akių į pirkėjus, nes darbas su pinigais – didelė atsakomybė. Galvojau, kad jei pradėsiu dairytis, galiu blogai suskaičiuoti pinigus ar suklysti, tad visą dėmesį telkiau tik į kasą, kad greičiau viską įsisąmoninčiau,“ – prisipažįsta Donata.

 

 

Apsipratusi naujoje darbo vietoje ir įgavusi daugiau pasitikėjimo savimi, Donata pamažu pradėjo bendrauti su klientais. Tačiau pirmieji metai nebuvo lengvi – dėl savo kurtumo merginai teko atlaikyti ne vieną karčią repliką iš piktų pirkėjų: „Buvo labai nemalonu, bet aš pasitikėjau savimi, nenuleidau rankų, ignoravau visas blogybes, nesivėliau į konfliktus su pirkėjais, laikiausi darbo etiketo taisyklių, ir galiausiai viskas susitvarkė.“

Ilgainiui karčių replikų mažėjo, o prie Donatos kasos nutįsdavo net nuolatinių pirkėjų eilės. „Kai dirbau kasoje, pirkėjai stodavosi tik į mano kasą ir susidarydavo ilgiausios eilės. Pamačiusi direktorė nuolat ragindavo pirkėjus pereiti prie kitų laisvų kasų, o šie atkirsdavo: „Ne, mes norim pas Donatą.“ Direktorė galiausiai nuleido rankas.“ – su šypsena prisimena Donata.

 

 

D. Vilkaitė su kolegėmis

 

Prasidėjus koronaviruso pandemijai ir trūkstant darbuotojų Donata perėjo dirbti į parduotuvės informacijos skyrių, o pastarąjį pusmetį jau džiaugiasi vyriausiosios kasininkės pareigomis. „Žinojom, kad vyr. kasininkais dirba negirdintys žmonės. Mes ugdom vyr. kasininkus – tuos žmones, kurie turi „ugnelę“, kurie gali tobulėti. Mačiau, kad Donata jau buvo per ilgai „užsisėdėjusi“ vienoje pozicijoje – jai reikėjo tobulėti, judėti pirmyn. Kai Donatai buvo pasiūlyta vyr. kasininkės pozicija, ji daug galvojo, bijojo, mudvi ilgai kalbėjomės. Buvo begalė palaikymo ir drąsinimų daugiau pasitikėti savimi iš visų darbuotojų,“ – pasakoja parduotuvės vadovė Aušra Murauskienė.

 

 

„Pradėjusi dirbti sakiau, kad čia – tik laikina stotelė ir po 3 metų išeisiu. Tą patį kartojau pasiekusi 5 metų ribą, bet dirbu čia iki šiol!“ – savo sprendimu džiaugiasi Donata. Kaip pati sako, likti parduotuvėje ją motyvuoja itin draugiškas kolektyvas ir gera vadovė. „Darbe jaučiuosi puikiai. Visus kilusius klausimus ir problemas sprendžiame kalbėdamiesi. Naujos pareigos – labai atsakingos: tvarkau dokumentus, tikrinu kasas, organizuoju kolektyvo darbą ir t.t. Tikrai nelengva, bet kolektyvo palaikymas labai motyvuoja,“ – sako mergina.

Puikiu Donatos darbu džiaugiasi ir parduotuvės vadovė A. Murauskienė: „Donata visą kolektyvą nuolat džiugina savo gera nuotaika ir šypsena. Ji yra tarsi kibirkštėlė, kuri rodo užkrečiamą pavyzdį kitiems. Aš džiaugiuosi, kad Donata yra mūsų komandoje, ir kol kas mes jos tikrai nepaleisim.“

 

D. Vilkaitė su parduotuvės vadove A. Murauskiene

 

Donata puikus pavyzdys, kad klausos negalia netrukdo dirbti ir siekti savo tikslų: „Svarbiausia pasitikėti savimi, įveikti kylančius iššūkius ir drąsiai stengtis spręsti problemas. Tikrai viskas įmanoma!“ – tvirtina mergina. 

Visas pokalbis su D. Vilkaite - vaizdo siužete.

 

LKD informacija

 

 

 

 

 

Kokia jūsų reakcija?

like
1
dislike
0
love
50
funny
0
angry
0
sad
1
wow
6